Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Τήν περίοδο τής κατοχής στήν Ελλάδα συζητούν τρεις π**τάνες. Λέει η πρώτη: - Που λέτε κορίτσια, χάλια τα πράγματα. Χθες αναγκάστηκα να γα**θώ με κάποιον μόνο για 35 δρχ. Λέει η δεύτερη: - Σιγά. Εγώ χτες γα**θηκα με κάποιον μόνο για ένα κομμάτι τυρί και μια ελιά. Λέει και η τρίτη: - Ρε κορίτσια, τι να πω κι εγώ που προχτές έκανα μια πίπα μόνο και μόνο για να βάλω κάτι στο στόμα μου!

 

Πάει ο πατέρας με τον γιο σε ένα μαγαζί που πουλάει καπέλα
Τι θέλετε κύριε του λέει η πωλήτρια ;
Ένα καπέλο για τον γιο μου θα ήθελα λέει ο πατέρας
Κατεβάζει η πωλήτρια ένα καπέλο το δοκιμάζει ο γιος ....ήταν μικρό
Αμέσως ο πατέρας ρίχνει μια σφαλιάρα στο γιο
Κατεβάζει δεύτερο η πωλήτρια , πιο μεγάλο
το δοκιμάζει ο γιος , και αυτό μικρό ...
δεύτερη σφαλιάρα ο πατέρας..
Τρίτο καπέλο η πωλήτρια ....τίποτα ούτε αυτό...
αρχίζει ο πατέρας νέες σφαλιάρες στο γιο....
Παίρνει και η πωλήτρια το μεγαλύτερο καπέλο που είχε στο μαγαζί ..
το βάζει στο κεφάλι ο γιος ...τίποτα ..ούτε αυτό τον χωρούσε..
Αρχίζει ο πατέρας σφαλιάρες κλωτσιές μπουνιές στο γιο
Σας παρακαλώ κύριε ...του λέει η πωλήτρια τη φταίει το παιδί και το χτυπάτε
Και ο πατέρας
Άσε με και 'συ .....από τότε που βγήκε αυτή η κεφάλα από το μ...ι της γυναίκας μου
δεν ευχαριστήθηκα ξανά γαμ....ι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου