Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ... " Μπέρτολτ Μπρεχτ

Άντε να εξηγήσω στη Γιαγια μόλις γυρίσει απ το χωριό ότι δε χάλασα εγω ΕΤ1 , ΝΕΤ και ΕΤ3, ακόμα να με πιστέψει για το ALTER...!!!
Κλείνει η Ε.Ρ.Τ?????????
και τι θα απογίνουν οι ζωγραφιές που έστειλα στο Ουράνιο Τόξο?
 ...........μ΄αρέσει όταν μπαλαμουτιάζονται τα ζευγαράκια στον δρόμο !!! μαθαίνω καινούργια πράγματα ...
......................δεν πρόκειται να κάτσω να σκάσω !!!! ...μπορώ κι όρθια !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου