Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Να θυμάσαι, κάποιος εκεί έξω νοιάζεται για σένα! ...Όχι εγώ, αλλά κάποιος θα υπάρχει...

 
4 ετών: Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα!
7 ετών: Ο μπαμπάς ξέρει τόοοσα πολλά!
8 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τελικά και τόσα πολλά.
12 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται.
14 ετών: Ο πατέρας μου? Ασε καλύτερα! 21 ετών: Ωχ πάλι αυτός μπροστά μου!
25 ετών: Κάτι ξέρει για το θέμα ο πατέρας μου αλλά όχι και πολλά πράγματα.
30 ετών: Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει ο πατέρας μου για το θέμα.
35 ετών: Πριν αποφασίσουμε ας ζητήσουμε και τη γνώμη του μπαμπά.
50 ετών: Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας γι΄ αυτό?
60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία!
65+ετών: Α, ρε πατέρα! Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο μας!
Έχω ένα φίλο που μονίμως τρέχει πίσω από γκόμενες. Αφού όταν παντρεύτηκε, μπερδεύτηκε ο παπάς και είπε: "Παντρεύεται ο μουνόδουλος του Θεού..."
 
Πρόσεχε, οι κάλοι που θα πατήσεις σήμερα να μην είναι συγγενείς με τους κώλους που θα φιλήσεις αύριο.
  
Φασούλι το φασούλι δεν γίνονται περιουσίες, γίνονται φασολάδες!
 
Αν μπει κανάς κλέφτης έχω στο κομοδίνο ένα σουγιαδάκι-ανοιχτήρι-νυχοκόπτη-λίμα για τα νυχια σε περίπτωση που θέλει κανά μανικιούρ ο άνθρωπος.
 
.....μπορώ να "βγω" και σε λιγότερο γκρινιάρα ...
Εσύ , μπορείς να "βγεις" σε λιγότερο στενόμυαλος ??????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου