Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

...ρώτησα , χθες , την μαμά μου αν είμαι υιοθετημένη και μου λέει: - καλά χαζό είσαι ???? εσένα θα διάλεγα ????? (μη σας τύχει ....)

.......ωραίοι οι κοιλιακοί στον άντρα ....αλλά δείχνουν ότι δεν πίνει και δεν "ψήνεται" για βρώμικο τα ξημερώματα !!!!!
 
Ένα πρεζόνι τρώει σπόρια.Κάποια στιγμή του πέφτει ένα κάτω και αρχίζει να φωνάζει:
-Σήκω!
Τίποτα το σπόρι.
-Σήκω!
-....
-Σήκω!
-....
Ρίχνει άλλα 2 σπόρια κάτω και φωνάζει:
-Boηθήστε τον ρε μαλάκες..
......ό,τι δεν σε σκοτώνει ...κακά τα ψέματα ένα κουσούρι στο αφήνει !!!
Μπαίνει ο άλλος μέσα στο λεωφορείο και λέει " Ψηλά τα χέρια,ληστεία"..ουφφ...χέστηκα πάνω μου νόμιζα πως ήταν ελεγκτής!
 
.....................6 γύρους την ημέρα χαλαρά μου είπε ο διαιτολόγος. παράξενο. τόσους ούτε πριν τη δίαιτα δεν έτρωγα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου