Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Σήμερα μπορούμε να πούμε τις μεγαλύτερες αλήθειες και να τις κρύψουμε πίσω από ένα "πλάκα έκανα" . . .

ΧΘΕΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΩΡΑ,ΣΗΜΕΡΑ Ο ΜΗΝΑΣ.....ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΟΤΕ!!!!
*Μπαμπά είμαι γκέι,τα έχω με τον Κώστα!
-Αλήθεια μου λες;;
-Χαχαχα πρωταπριλιάαααα! Με τον Μπάμπη τα έχω!
*Η μόνη κριτική που δέχομαι είναι η ρακί......!!! 
*ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ......
*-Ρε συ άλλαξες νούμερο;
-Όχι ρε, ακόμα με την Μαρία είμαι !!
*- Μαμά, μαμά, τρέχα να δεις!!Ένας κύριος είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι με την υπηρέτρια!
- Ένας κύριος;
- Πρωταπριλιά!!!!Ο μπαμπάς είναι!!
*- Μωρό μου είχα καθυστέρηση & έκανα τεστ.
- Και τι βγήκε;
- Αρνητικό.
- Ευτυχώς.
- Πρωταπριλιά αγάπη μου. Θετικό βγήκε..!!!
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΙΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ!!!!
*Ευτυχώς που άλλαξε η ώρα. Έξι μήνες ήθελα να τη φτιάξω στο αυτοκίνητο αλλα βαριόμουν.....!!
......σήμερα γιορτάζουν οι ...Πινόκιο !!!!!
λέτε το βερνίκι να θεωρείται πολύ προσωπικό δώρο ??????
*''σ΄αγαπάω !! " ...δύο λέξεις , εφτά γράμματα , πολλά προβλήματα !!!!
'' άι χέσου !!! " ...δύο λέξεις , εφτά γράμματα , κανένα πρόβλημα !!!
 
ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου