Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Όταν προλαβαίνω το μπρίκι με τον ελληνικό 1'' πριν χυθεί,νιώθω λες και απενεργοποίησα εκρηκτικό μηχανισμό σε χολυγουντιανή παραγωγή!

* Έχω ύψος 1,75 ---> Είμαι 1,60 με τακούνια.
* Έχω εργαστεί σε δημόσιες σχέσεις ---> Δούλευα μπαργούμαν σε κωλάδικο .
* Σπουδάζω μπαλέτο ---> Χορεύω Παρασκευές και Σάββατα σε σκυλάδικο.
* Μιλάω ισπανικά ---> Με τα βυζιά μου.
* Σπουδάζω δημοσιογραφία ---> Με πηδάει ο αρχισυντάκτης του καναλιού .
* Στον ελεύθερο χρόνο μου κάνω ιππασία ---> Αλλά οχι σε άλογα.
* Έχω τελειώσει οικιακή οικονομία ---> Ειδικότητά μου να κλείνω σπίτια! 
 
 
ΓΥΝΑΙΚΑ: τι να ψήσω σήμερα?
ΑΝΤΡΑΣ: ψησε κανένα κοτοπουλακι...
ΓΥΝΑΙΚΑ: πάλι κρέας?
ΑΝΤΡΑΣ: κάνε μια ομελέτα...
ΓΥΝΑΙΚΑ: τα αυγα έχουν χοληστερίνη, έφαγες προχθες!!!
ΑΝΤΡΑΣ: κάνε φακές...
ΓΥΝΑΙΚΑ: δεν θα φάνε τα παιδιά.
ΑΝΤΡΑΣ: εεεε κάνε ότι θές....
ΓΥΝΑΙΚΑ: Βέβαια , όλα η σκλάβα να τα σκέφτεται!!!!
3 φράσεις με πλήγωσαν πολύ στη ζωή μου:"Δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης","Δεν μπορώ να σε δω ερωτικά" & "Δεν κάνουμε ντελίβερι τέτοια ώρα".
 
.....τα κουνέλια πηδάνε και ζουν περίπου 8 χρόνια...
τα σκυλιά τρέχουν και ζουν περίπου 15 χρόνια...
οι χελώνες ΔΕΝ κάνουν τίποτα και ζούν περίπου 150 χρόνια... !!!!!
το πιασαμε το δίδαγμα ????
-Μ'αγαπάς?
-Ναι ναι ναι
-Αλήθειαα?:')
-ΓΚΟΟΟΟΛ!!
Έχω ένα γ@μημένο φάντασμα στο σπίτι που όποτε ανεβαίνω στη ζυγαριά έρχεται κι αυτό πάνω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου