Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

....να κάθεσαι βράδυ στο μπαλκόνι , να σκέφτεσαι αυτόν κι όλα όσα ήθελες να περάσετε μαζί και να ακούς τον κύριο από το απέναντι μπαλκόνι να κλ@νει !!!! ε, ναι, αυτά σκεφτόμουν γι΄αυτό το καλοκαίρι κι έλεγα ότι θα είναι το πιο ωραίο !!!!!!

Μου έστειλε η τροχαία φωτογραφία που έτρεχα στην εθνική...
Έβγαλα και εγώ φωτογραφία ένα 200ευρω και τους την έστειλα.....!!!
Όχι ότι βαριέμαι αλλά οι πιθανότητες να χτυπήσεις σε κάποια γωνία καθώς περπατάς στο σπίτι είναι 17,44 %.....!!!!
.......μωρέ ο τροχός θα γυρίσει , μην αγχώνεσαι !!!! εγώ δεν γυρίζω ...ΝΙΩΣ’TO !!!!!
...το πιο κοντινό σε θάλασσα που έχω δει φέτος είναι κάτι πατατάκια που έφαγα χθες !!! κυματιστά ....Μοναξιά είναι να μην έχεις κάποιον να σου φέρει το τηλεκοντρόλ από το τραπεζάκι όταν είσαι βολεμένη… κοιτάμε τους άλλους με μισό μάτι ...κάνουμε υποχωρήσεις με μισή καρδιά ...δε σηκώνουμε ούτε μισή κουβέντα ...και μετά ζητάμε κάποιον για ολόκληρη ζωή !!!! όλα λάθος ....-Πήρα την χλωρίνη και της τα είπα όλα!
-Γιατί...?
-Αυτήν ξέρω, αυτήν εμπιστεύομαι....!
λένε : όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν΄!!!!λέω : ας μου πει κάποιος , ακριβώς όμως , πότε τελειώνουν τα άσχημα ......
καλύτερο από το να σου βγει το μάτι ή το όνομα ...έιναι να βγάζεις τα μάτια σου με το όνομα που θές ....- Ειμαι η Σόνια. Φοράω μόνο τα εσώρουχά μου...
- Tην καλύτερη δουλειά κάνεις. Ψήνεται ο τόπος πάλι σήμερα!
Γυρίζοντας ανάποδα το πληκτρολόγιο ανακάλυψα ότι κρατάει αρχείο με τα φαγητά που έφαγα τον τελευταίο μήνα…!!!!!!!!!- Ξύπνα, κάποιος κλέφτης προσπαθεί να ανοίξει το παραθυράκι του μπάνιου!
-Μακάρι...4 μήνες προσπαθώ να το ανοίξω...έχει κολλήσει...
 
 Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Παντρεψου ενα βάτραχο...
Αν δεν γίνει πρίγκηπας, τουλάχιστον θα σου τρώει τα κουνούπια...!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου