Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Να θες να πεις σε κάποιον τα προβλήματά σου...και να μην έχεις προβλήματα...ΜΗ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ

 

Eχει φτερα και ρουφαει αιμα....??
- Κουνουπι!!O.o
- Σερβιετα, λυπαμαι χασατε...
Αφήνεις το κινητό για λίγο ξεκλείδωτο στην τσέπη σου και μόνο πρόταση γάμου δε στέλνει.....2 λόγοι που δεν αφήνω τους φίλους μου να πειράζουν το iPhone μου:
1)Δεν έχω iPhone.
2)Δεν έχω φίλους.
Από τις γυναίκες μπορείς να μάθεις τα πάντα, φτάνει να μη ρωτάς...!
Μωρό μου πες μου κάτι να νιώσω αληθινή γυναίκα.
-Δε ξέρεις να παρκάρεις....!!!
Είδα μία πολύ συγκινητική ταινία και μου πιάστηκε το στομάχιι... Βάβαια δε λέω..μπορεί να φταίνε οι 4 σακούλες πατατάκια,τα 2 κουτιά ποπ κορν,οι 3 κοκα κολα,τα 4 αις τι και το βραδινό που έφαγαα....μπέρδεμαα...
- Τα μαλλιά ίσια ή σγουρά;;
- Ισια..
- Φούστα ή τζινάκι;;
- Καλύτερα τζιν..
- Γόβα ή μπότα;;
- Γόβα βέβαια..
- Σ'ευχαριστώ Τάκη..
- Να'σαι καλά ρε Βαγγέλη..
Να τρως γλυκό του κουταλιού και μετά να ανοίγεις το ψυγείο και να βρίσκεις προφιτερόλ....ΜΗ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ.....-Γιαννη κοψε το μουστακι.
-Οκ.
-Βγαλε το σκουλαρικι.
-Οκ.
-Βγαλε τα γυαλια.
-Οκ.
-Κοψε το καπνισμα.
-Οκ.
-Κοψε επιτελους αυτη την μαλλουρα!!
-Οκ.
(Λιγες μερες μετα)
-ΓΙΑΝΝΗ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ
ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΠΟΤΕ!!!
Ξανθιά:Γεια σας,θα ήθελα μια κάρτα cosmote
των 5...
Περιπτεράς: Ορίστε..
Ξανθιά: Πόσο κάνει?

Καμία ελπίδα...
07:00 Πρέπει να σηκωθώ...
07:15 Καλά καλά, σηκώνομαι ..
09:30 Ω,να σου γαμήσω..
Κανονας τεμπελιας Νο 5833...
Οταν πεφτει νερο κατω, το αφηνουμε παντα να στεγνωσει μονο του.
ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΑΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ. . .
"Άνδρες" με τσάντα και διχάλα,"γυναίκες" με στριφτά τσιγάρα που βρίζουν.Όλα λάθος ρε μαλάκες.......!-Τι ηταν αυτο??
-Επεσε η πιτζαμα μου..
-Κι εκανε τοσο θορυβο?!
-Ημουν κι εγω μεσα....!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου