Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

...κι εδώ ας ευχαριστήσουμε τα : μεταξύ αστείου και σοβαρού ... γιατί , απ΄το πουθενά , ξεστομίζονται πολλές κρυμμένες αλήθειες !!!!

Πήγα να δώσω τα ψιλά μου σ'έναν άστεγο, όταν όμως είδα τη ταμπέλα που κρατούσε
..."ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ"...
~ Τα κράτησα, μη τυχόν έχει δίκιο.........αυτό , πάντως , που χρησιμοποιούν (με πάθος) το facebook κάποιοι ...για να σε συμβουλέψουν να αποκτήσεις ζωή ....το λες και σουρεαλιστική μ@λ@κια !!!!!!-Που συχνάζεις να βρεθούμε?-Στα πιο τρελά σου όνειρα...Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός... Για αυτό στο ΙΚΑ σου κλείνουν ραντεβού για μετά από 6 μήνες.....!!!Δεν είμαι ψώνιο, πέρσι ήμουν.Φέτος είμαι Θεα...!...έχω πιεί για πρώην , νυν , επόμενο , για συμπαράσταση , για κέφι , για να ξεχαστώ !!!! τώρα ξέμεινα από δικαιολογίες και πίνω για τη καρέτα-καρέτα !!!!
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου