Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Φανταστικές οι φετινές καλοκαιρινές μου διακοπές....Με έμφαση στο φανταστικές....!

......πάντα πίνω μέχρι εκεί που με παίρνει ...το ασθενοφόρο !!!
" κρύβε λόγια " απ΄εδώ ..." κρύβε λόγια " απ΄εκεί και τελικά δεν τα βρίσκεις πουθενά όταν τα χρειάζεσαι....!!!!
-Μ`αρέσεις πολύ,θα θελες το Σάββατο να βγούμε για ένα ποτό να γνωριστούμε;
-Είσαι πολύ γλυκός,αλλά παντρεύομαι το Σάββατο
-Μαλακία.Σήμερα;........
...ζητείται άτομο χωρίς προβλήματα ...για να το ζαλίζω με τα δικά μου !!!!!!!!!
- Ο γιατρός μου είπε να κόψω τα σουβλάκια...
- Και εσύ τι του είπες?
- Τον ρώτησα σε πόσα κομμάτια..
....τι εννοείς όταν λες , ότι δεν είμαι η γυναίκα των ονείρων σου ???? πέσε και ξανά κοιμήσου γρήγορα !!!!
 
 
,......στις ταινίες η κοπέλα τρώει αργά το καρπούζι ...γεμίζει ζουμιά που τρέχουν πάνω της κι όλοι αναστατώνονται ...!!!! στην πραγματική ζωή μαζεύονται απλά μύγες....!
ουπς ...έπεσε ένα αστέρι !!!!!
μην ανησυχείτε , καλά είμαι .....
 
......πρώτη φορά το συναίσθημα κι η λογική , μου λένε το ίδιο πράγμα !!! το συναίσθημα λέει ότι πρέπει να σου ρίξω μια μούτζα.... κι η λογική ότι είσαι για πολλές...!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου