Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

..αυτό ...που τα κουνούπια τσιμπάνε στις πατούσες , πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή !!!!!

- μ΄έπιασαν οι ανασφάλειες μου !!!!
- μισό να πάρω την anytime.......

...ακολουθώ , πάντα , το ένστικτό μου !!!
συνήθως με οδηγεί στις πιο αξέχαστες μ@λακίες που έκανα ποτέ...
..εσείς στα μπαρ , που σας ακουμπάμε για να περάσουμε και δεν κουνιέστε ....το ξέρετε ότι θέλετε κλωτσομπουνίδι στην καρωτίδα , ναι ?????????
 
Κάνει διάλεξη ένας φιλόλογος, και μεταξύ άλλων λέει τα εξής: -Σε πολλές γλώσσες δύο αρνήσεις μας κάνουν μια κατάφαση. -Σε άλλες γλώσσες δύο αρνήσεις δίνουν άρνηση. -Δεν υπάρχουν όμως γλώσσες που δύο καταφάσεις να δίνουν άρνηση. Οπότε ακούγεται από το ακροατήριο μια φωνή: "Ναι, καλά…"
ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΡΕΕΕΕ
Ενθουσιαζόμαστε με φάτσες ..και ξενερώνουμε με προσωπικότητες. . .
 
...Πώς λέγονται τα βυζιά μίας 20χρονης;
-Σταρ
...Πώς λέγονται τα βυζιά μίας 40χρονης;
-Μαστάρ
...Πώς λέγονται τα βυζιά μίας 80 χρονης;
-Κρεμαστάρ.. 
 
 
Μερικές φορές κοιτάζω ανθρώπους και αναρωτιέμαι... είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε...;;;
-Έλα Στέλιο αγόρι μου..
-Λάθος κάνετε
-Πες μου αγόρι μου σε ποιον λογαριασμό να βάλω τα λεφτά;;
-Ελα γιαγιά ο Στέλιος είμαι, σημειωνεις;;
 
Nα θέλεις να ξεφτυλίσεις την άλλην και να είναι ξεφτύλα από μόνη της..Μην σου τύχει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου