Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Τα videogames κατέστρεψαν τη ζωή μου. Ευτυχώς έχω άλλες δύο ζωες..Καλή χρονιά...!

 
Ένας στους τρεις καπνιστές πεθαίνουν λέει..... Δηλαδή οι άλλοι δύο γίνοντε αθάνατοι ας πούμε...??Όχι οτι έχω παχύνει αλλά πήγα να βαρέσω ταττου και μου είπαν οτι θα μου το χρεώσουν σαν γκράφιτι!Έχετε κι εσεις τα προβλήματα σας με τους έρωτες, αλλα τι να πει και ο καμηλοπάρδαλος που πίνει τα ούρα της θηλυκιάς να δει αν εχει ωορηξία να την πηδήξει;;; Αυτά είναι προβλήματα.
 - Εχω καθυστέρηση.
- Αφου είσαι ηλίθια.
- Είμαι έγκυος εννοώ.
- Αφού είμαι ηλίθιος.
 Γυναίκα πιλότος.
-Χιουστον, εχουμε πρόβλημα.
-Τι πρόβλημα;
-Τιποτα....
-ΤΙ πρόβλημα?
-Τιποτα... Τίποτα.... Άστο....
 
-Λοιπον Μπετοβεν,θελω να γραψεις ένα τραγουδι που θα ταραξει τα νερα της μουσικης,οκ;
-Symphony...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου