Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Αντί να απαγάγουν τον Jumbo να ηρεμήσουμε από τις διαφημίσεις πάνε και απαγάγουν τον Καραμολέγκο.!

Στην Κίνα:
-Μπαμπά θέλω σκυλάκι
-Πείνασε το αγοράκι μου?
- Πόσο χρονών είναι κάπoιος που γεννήθηκε το 1975 ?
- Άντρας ή γυναίκα ?
-Με απατάς.
-Γιατί;
-Έχεις κραγιόν στο πουλί σου.
-Έλα Χριστέ κ παναγία!!!Ούτε κραγιόν δεν μπορούμε να βάλουμε στο πουλί μας;;;!
Στάτους 12χρονου:
-Γαμημένη απόσταση...
- Τι έγινε ρε φίλε δε φτάνεις το γάλα στο ψυγείο..;
-τι γλυκο παιδακι μωρε
-γεια σου χοντρη.
-δικο σας ειναι το μπάσταρδο;;
Ο καλύτερος εραστής του κόσμου ...
O ΥΠΝΟΣ
-Τους παίρνει όλους...
-Σε παίρνει κάθε μέρα...
-Σε παίρνει για πολλές ώρες...
-Του αρέσουν τα ομαδικά..
-Ανυπομονείς να σε πάρει..
-Ζηλεύουμε αν τον παίρνουν μόνο οι άλλοι.
-Μπορεί να σε πάρει πάνω από 1 φορά την μέρα.....
-Πάτερ,αμάρτησα.
-Τι έκανες;
-Πήδηξα τη γυναίκα του κολλητού μου.
-Συγχωρεμένος.
-Παρασκευή θα είστε εδώ;
-Γιατί;
-Πέμπτη θα την ξαναπηδήξω.
Έκοψα το ποτό χθές... Πρώτη μέρα χθές, σήμερα δεύτερη... Αύριο πάλι πρώτη...Έχω βγει ραντεβού στα τυφλά και μόλις την είδα πήγα έκατσα με έναν τύπο και του είπα πάρε με αγκαλιά θα σου εξηγήσω μετά....-Γεια σου κούκλα, να κεράσω ένα ποτάκι;
-Όχι
-Θα κεράσεις εσύ;
- Ρήγα, χωρίζουμε!
- Γιατί ρε Ντάμα;
- Σε βλέπω σαν φύλλο.
Αυτό το 'όχι πια δάκρυα', εκτός από σαμπουάν, βγαίνει κ σε πισοκολιτό;- Και για πες , τι κανεις μετά το σεξ ?
- Το σταυρο μου ...
- Γιατι ?
- Που στραβωθηκε και μου εκατσε!
-ποτε θα φαμε κουφετακια απο σενα?
-πεινασες ρε μανα? θες να παραγγειλω?
Άντρας: ''Μωρό μου, θέλω μα μου το λες όταν έχεις οργασμό''!!!
Γυναίκα: ''Δεν ξέρω ρε αγάπη μου, μήπως σ' ενοχλώ όταν είσαι στην δουλειά!!Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δώσεις τέλος στη ζωή σου:
1) Διαφωνία με ταξιτζή
2) Βόλτα με ποδήλατο το βράδυ στην Αθήνα
3) "Μωρό μου, Παχυνες;"
Κοπελιά σου αρέσουν τα μάτια μου;
- Όχι...
- Ούτε και τα δικά σου μου αρέσουν, πάμε να τα βγάλουμε;;

 


μπατσοι jumping 
 
 

Του λεω χωριζουμε...
Φευγω...
Ακουω ενα μπαμ...
Ωχ, λεω, αυτοκτονησε...
Γυρναω...
Ανοιξε σαμπανια, ο κ@ριολης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου