Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΑΤΕ ΟΜΩΣ ΒΛΑΧΑΡΕΣ!

Ε… jamais Κατερίνα μου! Είναι δυνατόν να βάλεις peep toe παπούτσι με τα ΟΛΑ του και να ΜΗΝ βάψεις νύχι;;;
Για την Καραβάτου μιλάμε, που πήγε στα εγκαίνια café bar, και εμφανίστηκε χωρίς ίχνος pedicure!
9664_KATERINA_KARAVATOY_12032013.jpg
Μάτι έβγαζε το leopard παπούτσι με το κορδόνι, μάτι όμως έβγαζε και το άβαφο, εντελώς απεριποίητο νύχι από κάτω, που ολίγον τι αντιαισθητικό… το λες!
Βλέπετε η Κατερίνα Καραβάτου, έχει ρίξει όλο της το βάρος στην κορούλα της. Πού χρόνος για καλλωπισμούς και τα σχετικά.
9668_KATERINA_KARAVATOY_12032013.jpg
Τώρα δε που όπως ακούγεται ετοιμάζει επαγγελματική στροφή στο θέατρο; Το pedicure με τα κυάλια θα το βλέπουν τα άκρα της!
Δεν λέμε. Θεμιτά όλ΄αυτά. Αλλά ας έβαζε τουλάχιστον ένα κλειστό παπουτσάκι, να μην φαίνεται το νυχάκι!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ STAR GR......ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΞΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΡΙΠΟΙΗΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ!ΛΟΙΠΟΝ,ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΕΣ ΜΕ 2-3 ΠΑΙΔΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΤΑΝΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ ΚΤΛ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΙ ΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΥΣ ΝΕΡΟΧΥΤΕΣ,ΣΤΟ ΞΕΣΚΑΤΩΜΑ,ΣΤΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΜΑ,ΣΤΟ ΣΙΔΕΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΜΑ!!!!ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΕΣ....ΤΩΡΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙ!ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΝΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ!ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΤΡΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ!!!!
                                                                AΠΟ- GEO 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου